Ελπιδα

Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Ελληνοαυστραλός γυρνά τον κόσμο μαζεύοντας χρήματα για την ΕΛΠΙΔΑ!

Ο Αναστάσιος (Tom) Κοκορης που έχει γεννηθεί στην Ρειχιά Λακωνίας και ζει στο Σύδνεϋ της Αυστραλίας , μαζί με την κόρη του Όλγα , την 1η Απριλίου 2012 στις 12:00 το μεσημέρι από την αίθουσα του Συλλόγου Ζαρακιτών (196 Liverpool Road Enfield, NSW Australia) , ξεκίνανε έναν ποδηλατικό γύρο τριών ηπείρων με φιλανθρωπικό αλλά και με αθλητικό ενδιαφέρον . Θα μαζέψουν χρήματα για να τα διαθέσουν στο «Σύλλογο Φίλων Παιδιών με Καρκίνο - ΕΛΠΙΔΑ». 
Το ταξίδι θα έχει ενδιάμεσους σταθμούς την Αμερική , την Πορτογαλία , Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία και την Ελλάδα . Αφού διασχίσει κάποιες πόλεις της Ελλάδας θα γίνει μια στάση στην Ερμιόνη Αργολίδος , που είναι η ιδιαίτερη πατρίδα της Κας Μαριάννας Βαρδινογιάννη, όπου σε μία σεμνή τελετή θα γίνει ο απολογισμός για την δωρεά προς το σωματείο ΕΛΠΙΔΑ , εν συνεχεία θα τερματίσει στην ιδιαίτερη πατρίδα του .

Ο λόγος του ταξιδιού:

Ο ίδιος ο κ. Κόκκορης εξηγεί πως αποφάσισε να κάνει αυτό το ταξίδι και ποιοι λόγοι τον ώθησαν να μαζέψει χρήματα για το σύλλογο 'ΕΛΠΙΔΑ":

"Η απόφασή μου ώστε τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν να δοθούν στο ΕΛΠΙΔΑ, ξεκίνησε από τον καλό μου φίλο, Γεώργιο Κωνσταντόπουλο, ο οποίος ήταν ο πρώτος που με ενημέρωσε για το σύλλογο ΕΛΠΙΔΑ και το τεράστιο έργο της Ερμιονίτισας κας Μαριάννας Βαρδινογιάννη – Πρέσβειρας καλής θελήσεως της UNESCO και Προέδρου του Δ. Σ. του σωματείου αυτού. Όταν ο Γιώργος μου ανέφερε το όνομα ΕΛΠΙΔΑ με συγκίνησε πάρα πολύ, διότι τον Δεκέμβρη του 2009 χάσαμε την ανιψιά μας ΝΙΚΗ - ΕΛΠΙΔΑ ΣΥΡΟΥ από καρκίνο (ετών 40). Το ιστορικό της οικογένειας της αδελφής μου Παναγιώτας (Μητέρας της ΝΙΚΗΣ) είναι τραγικό. Το βαπτιστικό όνομα της ανιψιάς μου είχε προγραμματιστεί να είναι ΕΛΠΙΔΑ ΣΥΡΟΥ αλλά δυστυχώς ο πατέρας της Νίκος πέθανε από καρκίνο 12 ημέρες μετά την γέννηση της κόρης του, στο ίδιο νοσοκομείο, σε ηλικία 20 χρονών. Για να τιμήσει τον άντρα της, η αδελφή μου, ονόμασε την κόρη ΝΙΚΗ - ΕΛΠΙΔΑ ΣΥΡΟΥ. Στη συνέχεια και ο ανιψιός μου ο Αναστάσιος Παπαγεωργίου νόσησε από καρκίνο τον οποίο όμως ξεπέρασε πριν 20 χρόνια, η δε μητέρα του Θεοδώρα Παπαγεωργίου, θεραπεύεται σήμερα από καρκίνο. Με όσα συνέβησαν στην οικογένειά μου, τα οποία δυστυχώς συμβαίνουν και σε πολλές άλλες οικογένειες, βρήκα σκοπό και στόχο και θεωρώ χρέος μου να συμβάλλω εγώ και η κόρη μου Όλγα, στην ενίσχυση του αγώνα των παιδιών που πάσχουν από καρκίνο και της ελπίδας τους για ζωή. Ελπίζω να βρω συμπορευτές στο δρόμο μου..."

Για περισσότερες Πληροφορίες : 

1)twitter podilato-elpida @podilatoelpida 
2) blog http://podilato-elpida.blogspot.com (ενημερωθείτε για τους τρ.λογαριασμούς)

3)facebookhttp://www.facebook.com/pages/ELPIDA-Association-of-Friends-of-Children-With-Cancer/252875218125045 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου